Technická podpora
Obraťte se na nás, rádi Vám pomůžeme.
Potřebujete poradit?
Něco nefunguje správně? Jsme tu pro Vás.
Telefonická technická podpora pro zákazníky je v provozu v pracovních dnech v čase 8:30 - 16:00 hod.
Mimo tento čas prosím zanechte vzkaz v hlasové schránce, zašlete e-mail nebo SMS s uvedením Vašeho jména, místa připojení a upřesněním Vašeho požadavku. Budeme Vás následně kontaktovat v pracovní době.
napište nám
zavolejte nám 8:30 - 16:00
Vzdálená pomoc - AeroAdmin
Stáhnout aplikaci pro vzdálenou pomoc.
Vyčkejte na stažení aplikace, potvrďte upozornění
a sdělte nám vaše ID a PIN.
Rychlý pomocník - Windows 10 a 11
Klikněte zde nebo stiskněte klávesy Ctrl + ⊞ + Q a postupujte podle pokynů na obrazovce.
Kontaktní formulář
Potřebujete poradit? Kontaktujte nás!
- Ceník služeb s platností od 1.4.2025
- Smlouva o poskytování telekomunikačních služeb přístupu na síť internet s platností od 1.4.2025
- Všeobecné podmínky poskytování telekomunikačních služeb s platností od 1.4.2025
- Všeobecné podmínky poskytování služeb Premium s platností od 1.4.2025
- Shrnutí smlouvy s platností od 1.4.2025
- Zásady zpracování osobních údajů (GDPR)
- Smlouva o pronájmu telekomunikačního okruhu
- Provozní podmínky služby pronájem okruhů
- Typy rozhraní sítě
E-mailová adresa pro příjem zpráv od přejímacího poskytovatele při postupu dle §34a zákona 127/2005 Sb. (provádění úkonů souvisejících se změnou poskytovatele služby přístupu k internetu): internet@diadema.cz